15 haftalık hamileyim. Karnımın Sol tarafında yumruk gibi bir şey hissediyorum. Sanırım bebeğim yani bebek olduğunu söylüyorlar . Ama hafif ağrılı bir şey bu . Sizce ne olabilir. Bu arada miyom falan değil o kadar doktora gittim birinden biri söylerdi miyomun var diye