Merhaba hanımlar. Bugün tedaviye başladım mı demeliyim?? Geçtiğimiz ay hsg çekildim ve doktorum adet olursam 3. Günü gelmemi söylemişti. Bugün üçüncü günümde gittim ve muayeneden sonra letrozol 2.5 mg ilaç verdi 5 gün kullanacağım. Birde takviye amaçlı miyositol verdi. Bu ilaçları kullanan, şu an aynı süreçte olanlar veya letrozol’unnfaydasını görenler oldu mu? 2,3 ay bu şekilde deneyecekmişiz. Ve tabi haftaya tekrardan gideceğim yumurtlama takibide yapacak..