EsrakeNan benim 7.haftamda kanamam olmuştu cmm.progestan hapı ve ayriyetten igne yazmışti doktor..sırt üstü uzaniyodum ayaklarımın altına yastık koyuyordum ayaklarım yüksekte kalıyordu.su içmek için bile ayağa kalkmiyordum sadece lavabo ihtiyacı için kalkıyordm.surekli dinleniyordum.bol bol dua ediyordum çok şükür bu stresli günleri geçtim.simdi 23.haftadyaim.sende dinlen .ve bol bol dua et stres yapma