Polyannaa123 Kızlar anne karnında bebisler hıçkırıyor ya. Bu baş kısmı mi oluyor karın kısmı mi. Yani bizim pıt pıt hissettiğimiz yeri başı mı karnı mi acaba
Polyannaa123 Ozbekfamily ay ben de bilemedim başı diyen var karnı diyen var her zaman aynı yerde de hickirmiyor. 🤣