Kızlar 26+2 günlük hamileyim bebeğim 1 hafta önce çok güzel oynardı canımı bile acıtırdı hiç durmazdı yerinde sonrasında hareketleri çok durgunlaştı bazen saatlerce oynamazdı yada arada bi kendini belli edip duruyordu ama cok az oynuyordu önceki gibi değil bugün hiç oynamadı acaba bi sorunmu var endişe ediyorum bekliyorumki oynasın karnımıda doyurdum ama ses yok haftaya kontrolüm var ama endişe etmelimiyim acaba