Kızlar bugünki kontrolümde doktorum bebeğin gelişimi ilerde olduğunu söyledi bu haftaya kadar baş aşağı pozisyonda gelen bebiş bugün ki kontrolümde makat gelişine dönmüş , sizce döner mi ? Doğumu adet tarihine göre mi yoksa ultrasonda ki tarihe göremi oluyor acaba durumu yaşayan oldu mu ?