Selam kızlar 16.haftadayım ilk gebeliğim tecrübesizim… 2-3 haftadır diş etlerim dikkatli fırçalamama rağmen sürekli kanıyordu. Son bir kaç gündür durup dururken bile kanamaya başladı. Bir şey yemeden içmeden otururken bile bir anda ağzımda kan tadı hissediyorum ve bir bakıyorum diş etim kanıyor. Yaşayanlarınız var mı? vitaman falan mı almam gerekir acaba ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim