Kızlar merhaba şehir hastanesinde normal veya Sezeryan doğum yapan arkadaşlar bi anlatırmısınız Nası oluyo doğumlar , hemşireler Nası bi yol izliyor , Doğumdan öncemi hem bebek için hem kendiniz için kıyafetleri önceden hemşireyemi veriyorsunuz. Doğumdan sonra sizi kim giydiriyor . Sezeryan olursa tamamen mi bayıltıyorlar ,normal ise suni sancı falan veriyorlar mı ? İlk gebeliğim hiç bilgim yok Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻