fadimeelisa Kızlar tansiyonum 133 / 107 geldi Sabahtan beri halsizlik var aşırı derecede midem bulanıyor tansiyon normal mi sizce 35 . Haftaya girdim bugün
Zeytin20 fadimeelisa 15 üzeri risk taşıyor. Belli aralıklarla ölçmeniz gerekiyor. Bence acile falan gidin. Geçmiş olsun 🌸
Ctorun fadimeelisa biraz uzanın dinlenin ikinci kez ölçün ondan sonra hastaneye gidin.belki hareket halimdeydiniz yeni oturdunuz bu durumda yüksek çıkar.caninizi sıkan birşey olmadı umarım.
fadimeelisa Ctorun ikinci kez ölçtüm 11 8 geldi sabahtan beri uzanıyorum pek halim yoktu sonra lavaboya gitmiştim bir anda midem bulandı aşırı derecede sonra gözüm karardı tansiyonumu ölçtüm yüksek geldi biraz bekledim tekrar ölçtüm sonra 11 e 8 geldi
Ctorun fadimeelisa kusura bakma soruyorum ama kabızlık falan varmi kendini zorladıysan yada aniden kalkıp lavaboya gectiysen tansiyon yükselir.korkma bu durumlarda ayağını uzat dinlen bir iki defa daha ölç düzelir bana doktor öyle demişti.
fadimeelisa kabızlığım falan yok canım akşam da ölçtüm aynı yükseklikte geldi hemen doktoruma yazdım 140/90 üzeri tedavi gerektirir yatış verilir demiş takip ediyorum kendimi Ctorun
_Evlatcennetkokusu_ Benimde yüksek çıktı hastanede 14 e 8 cıktı 2 kere doktor bir hafta duzenli ölçüm istedi eğer düşmezse yatiricam dedi hamilelikte tansiyon çok önemli ihmal etmeyin bende 32. Haftamdayim
fadimeelisa _Evlatcennetkokusu_ evet doktorda öyle dedi 140/90 ve üstü sıkıntıymış sabah kontrole çağırdı tahlil istedi nstye girelim dedi bakalım nasıl olucak korkuyorum en yakın arkadaşım tansiyon olayından dolayı acil sezeryana alınmıştı
Ctorun Ozellikle sabah kalkınca kahvaltını yap biraz uzan dinlen ondan sonra ölç hergun aynı saate ölç demisti doktorum sanada dedi mi bilmiyorum ama onlara dikkat et istersen