zehranurr [silindi] göğüs ucu yara olmasın diye ya da yara olduğunda düzelmesi için. Ama erken kullanıp yara olmasını engellemek daha iyi
Delicesareti [silindi] benim arkadaşım hakiki zeytinyağı kullanmış hiç yara olmamış bende öyle yapıcam kendi sütümü de sürücem baktım fayda etmiyo en son çare krem ya da göğüs kalkanı almayı düşünüyorum
Mehtap23 [silindi] ben almadım zeytin yağı kullanıcam Doğumdan sonra sıkıntı yaşarsam almayı düşünüyorum 🤔 ikinci gebeliğim diye yaranılmaz diye düşünüyorum inş olmaz🤔
Guley_ Bence gerekli çünkü illaki yara oluyo ve çok sizliyo ben göğüs kremi + kantaron yağı kullandım çok daha iyi geldi