tunayalin ilk gebelik yaa bende daha hissetmedim %95 kız dedi doktorumuz sevindim ama doğana yada bika sefer daha kesinleşene kadar kendimi alıştırmıyorum birde o dokunma meselesi doktorda baya bastırıyor hele ben kilolu olduğum için ultrasonla bakarken iyice bastırıyor bişey olmaz herhalde gidince sorucam çok garip bişey bi bakıyorum orda sonra aynı yere bakıyorum yok inşallah kafası yamulmaz 😅😅😅