Ada92 Merhaba göbeğimde küçük bir morluk çıktı çatlak değil ama netten baktığımda damar tıkanıklığı falan yazıyor bebekle alakalı bir sıkıntı değildir dimi 🙄
Elsu26 Ada92 internete güvenme doktora gittiğin de sorarsın internete kalsa 10 kere kanser olmuştum 😒
kayra_06 Ada92 Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum benim de aynı ama morluktan ziyade benim göbek deliğimin etrafında uyuşma da var arada kaşınıyor kaşıyorum ama hissetmiyorum kaşıdığımı soracaktım doktora unuttum