Nisan ayında bi düşük yaşadım adetlerim düzensizleşti 30-37 günde bi olmaya başladım sat 11 ağustos 9.10. Günler yumurta akı kıvamında akıntı geldi değerlendirdik 2 gündür kasık ağrısı yaşıyorum hafif hafif surekli olarak bu belirti olabilir mi ne zaman test yapmalıyım