ben bugün hastaneye gittim tahlil sonuçlarımı gösterdim gerçekten yüksek protein çıkmış dedi dikkat tansiyon ölç devamlı takip et baş dönmesi baş ağrısı mide bulantısı olursa bide tansiyon 14 olursa hemen acile gel dedi yatış yapıp kontrol altında tutucam dedi gönderdi ama ben çok korkuyorum bebeğime birşey olur diye harekli bir bebeğim var zaten bişey olsa hissedemiyim bilmiyorum çok modelim bozuldu yA bu kadar riskli bişeyse bende 37 haftam bitmek üzere zaten doğumu mu başlatsınlar diye düşünüyorum çok korkuyorum yaa bişey olursa diye bebeğime