shinemuu 40 haftalık oldum bugün. Öğleden beri kıyafetini ıslatacak kadar şeffaf akıntı oluyor. Su sızıyor olabilir mi sizce? Normal bir durum mu? Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.
Pambix shinemuu Tutamiyorsan suyundur. Ama zaten normal ter yada akıntıdan farklı olur az ılık sıcak arası olur. Hem haftaniz varmış bence de suyunuz olabilir Dr gidin mutlaka en azından anlaşılır.turnusol kağıdı gibi bişey oluyormuş eczaneler de onunla anlasiliyor
SU1234 shinemuu bende aynısını şu an yaşadım 39+6 yım bekliyorum tekrar olacak mı diye acaba su sızıyor olabilir mi ya
shinemuu SU1234 Kıyafetin falan ıslanınca ped takmıştım. Ama ped emdiği için de anlaşılmıyor tekrar çıkardım şimdi. Bakayım devam edecek mi?
Pambix SU1234 Eczaneden turnusol kağıdı bulun çamaşırına koy renk değişiminden anlaşılıyor . Suyun gelmesi ciddi bir durum .eğer suyun gelmişse ambulansı ara devlet Hastanesi’ne yonlendiriyor seni..korona durumunda özeller pek kabul etmiyor çünkü