Cancancan bahar3589 36. Haftadan sonra beklemeyiz dedi ama tam net tarih konuşmadık daha size de çok geçmiş olsun
bahar3589 Cancancan bana doktor bugün 38 i doldur 39 da alırız sezeryanla dedi hayırlısı olsun hakkımızda inşallah erken doğmaz büyür sağlıklı olur hepimizin bebişleri 😇😇
Cancancan bahar3589 inşallah sizinki plasenta previa ama marjinalmiş sanırım. Benim totalis o yüzden böyle söyledi sanırım hayırlısı sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım da inşallah 🙏