kineem Kızlar sonucum çıktı e nabız üzerinden bakabildim ama sanırım doktorun yanındaki sonuçlar daha ayrıntılı imiş yapan var mı daha önce bu sonuçlar nedir ne değildir anlamadım hiçbir şey
Seher4345 kineem kaçıncı haftada yaptırdınız sonuçlarınızı yazar mısınız bende yaptırdım dörtlü doktora gösteremedim
Allahneverdiysee kineem ben de yaptırdım 1 ay oldu halaa e nabızda sonucum çıkmadı seninki ne zaman çıktı
Kbrbisi21 kineem Aynen doktorda daha ayrintili oluyor derecelendirmesi cikiyor doktorda bende yaptirmistim bana hatta kemoterapi ilaci kullandigim icin gebelikten once tarama testlerin kotu cikabilir uzulme demislerdi ama cok sukur herseyi yaptirdim hepsi iyi cikti
Fundacanik Seher4345 Bende yaptırdım ama 1 ay oldu 1 ay sonra gel demişti gidemedim daha sonuçları nerden alıcaz
Seher4345 kineem doktor yoktu gösteremedim yarin bu daha gitçem , ben kendi adet tarihime göre 18+3 hamuleyim dörtlü teste gittiğimde 17+2dim ama çocuk 18+6 ya uyumlu çıktı siz kaç haftalıksınız
kineem Seher4345 ben 19 haftalık oldum bugün ama şehir hastanesinde 2 gün geriden söylüyor özeldeki doktorum da tam olarak olduğum haftayı bende anlamadım yarın sonucum için gidicem
Fundacanik Seher4345 buldummm😊 Değerler normal diyor iyimi bide bu veri ile ilgili degerler devam ediyor diyor.
Seher4345 Fundacanik internete e nabız yazın ordan e devletle giriş ver TC ve e devlet şifrenizi girip tahlillerim kısmından bakıyorsunuz
Fundacanik Seher4345 giriş yaptım canm tşk ederim ama tahlillerim de son tarih yok daha cikmamismi acaba doktorun adi yaziyor üçlü test yaziyor ama cikmiyor bakilmiyor
Allahneverdiysee Seher4345 ya benim neden çıkmadı acaba her gün girip bakıyorum yok çıkmamış aynı gün verdiğim kan tahlilim o günün akşamı çktı ama 4lü tarama sonucu çıkmadı 8 gün sonra randevum var orda öğrenicem artık sonucu
Seher4345 Allahneverdiysee bilmiyorum ki hastanenin sitesine girip lavoratuar sonuçlarından baksanız bazı bilgiler istiyorlar biliyorsanız ondan da bakabilirsiniz
Seher4345 Fundacanik normal mi benimkinde hiç bişey yazmıyo kaç haftalıktan yaptırmıştınız bide beta kaç çıkmış