Beyza00_ Kızlar sabah 5te sıkışmış bi şekilde uyandım uyku arası baya sıkmışım kalktım kasıklarım ağrıyordu. Şuan hala idrarı tutunca kasık ağrısı olurya öyle ağrıyo neden acaba ya 5 haftalığım
Selin12- Beyza00_ kabamaniz yoksa sıkıntı yapmayın bende o haftalardaki bıçak batması gibi oluyordu bebek yerlestigi için ve Rahime tutunmaya çalıştığı için fazla ayakta kalmayın
Beyza00_ Selin12- İnşallah o yüzdendir kahverengi lekelenme oluyo günde bir iki kere doktor normal dedi dün gittim
Selin12- Beyza00_ iğne yada fitil vermediler yerlesme olduğu içindir o stres yapmayın ağır kaldırmayın fazla ayakta kalmayın
Selin12- Beyza00_ elinizden geldikçe ayağa kalkmayın ihtiyacınız gidermek için kalkın sadece ilk 3 ay çok önemli çünkü
Selin12- Beyza00_ merak etmeyin stres yapmayın hersey düzeliyor stres olunca sıkıntı oluyo inşallah sağlıklı kucağına alırsınız