Annesininkuzusu01 Doğum yapan ya da yapacak olan annelerimize bir sorum vaar🤰🏼Süt arttırıcı damla olarak hangisini kullandınız ya da düşünüyorsunuz acaba ?🥰
Dygrd Annesininkuzusu01 damla suya katılıyor ben etki görmedim rezene bol süt yapıyor hem çokta faydalı kimyonla karıştırınca gazınıza alıyor bebegin
gamzosgamzos Annesininkuzusu01 bestlak damla kesinlikle oneririm sagim ile besledigim icin daha net anladım cok ise yaradığını en fazla 60 ml cikan sutum 150 ml kadar cikmisti
Esenburhan123 Annesininkuzusu01 ebeyim hastanede galaktago kullanıyordum cok memnundum. Erken doğum yapanlara dahi süt getiriyordu cok şaşırmıştım
Annesininkuzusu01 Deletedmom_5 Benim de erken doğum riskim var şu an, henüz 28 haftalığım o yüzden araştırayım dedim. Çok teşekkür ederim🙏🏻❤️
hazalinannesi_1 Annesininkuzusu01 valla 2 sene oldu hatırlamıyorum pek ama sabah aksam 1 su bardagı suya 5 damla olacak sekilde söylemişti sanırım doktorum , kullanma talimatının içinde de yazıyor herhangi bir eczacıya yada dr danışabilirsiniz 😊
Dygrd Annesininkuzusu01 hayır aktardab tohum rezene ve tohum kimyon olcak öğütülmüş etki etmiyor bol şekerli ağız tadınıza gore balda ekleyebilirsiniz bol bol süt yapıyor
Kirpapatyasi Annesininkuzusu01 İkisini de kullandım. Anne çayı,dut komposto,incir komposto da tavsiye ederim