Kızlar merhaba malum okullar açılıyor ve ben öğretmenim. İlk doz aşımı oldum fakat 2.bugün itibaren neredeyse zorunlu oldu. Aksi halde haftada 2 kez test isteniyor. 2.doz olmak için mecbur kaldım. Aramızda hem 2.doz olup hemde gebe olan varmı. Cünkü ara vermek istemiyorum. ( Bebek için ) aşının gebelik oluşumunda bi etkisi varmı