Merhaba hanımlar;
detaylı ultrasonum vardı onun için gittiğimde doktor plasentada kist olduğunu iki hafta sonra tekrar kontrole gitmemi söyledi. Sağlıklı gebeliklerde bu durum görüşeceği gibi sıkıntı yaratabilecek bir durum olabileceğini de söyledi. Bu durumu yaşayan birileri var mı acaba? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?