Kaderx 29+6 💙 Bu gece bizde 30 haftalık oluyoruz.Her şey yolunda bebiş kıyafetlerinin çoğu alındı.Odasını sipariş verdik ama gelmedi.Kendime alacaklarım var bir de bebek bakım malzemelerimiz henüz alınmadı.Hamileliğim çok güzel bi şekilde ilerliyor maşallah hiç bir ağrımız,sızımız yok şimdilik 🥰