Valla bende de vardır akıntım da cok fazla hala da var adetime 6 gün. Var beta 1.0 cıktı yok dediler belirtilere bakma bence psikolojik cok etkiliyor ve burası da cok cok fazla etkiliyor hamile kaldıktan sonra kullanacagım ben tekrar silecegim burayı sana da tavsiye ederim canım😔😔🤲