adrmz54 sezeryan ekibi çok çok iyiydi anestezi ekibi de çok iyiydi hstne temizdi hemsireler çok ilgili sürekli geliyorlar ağrım var dediğiniz an ağrı kesici yapıyorlar ablam adatip ta yaptı ağrısı olduğu halde yapmamışlar ağrı kesici o mesela karnımın içi kopuyor diyordu bende hiç biri olmadı