Opheliaaa sezeryanda bosa korkuyorsun bende cok korkuyordum cok zorlancam,kilolarim kalcak,dikis izi gozukecek diye ulan bi baktim 4.gun bomba gibiyim 2.hafta 14kilo verdim ,iz icinde doktor jel onerdi ameliyat ixi geciren suan iz de yok anaaa ben boyle 10 bebe dogururum sezeryanla dedim cikinca hic korkma yani suni sanci daha vahim valla ondan kork ama sezeryandan korkma bosuna