Rumeyy ben de korona oldum 4.5 aylık gebeydim sizi korkutmak istemem ama benim bebegim öldü karnımda korona kan pıhtılaşması yapıyormuş ve kanım pıhtılaşmış kalbi durmuş 1 hafta önce kürtaj oldum kan sulandırıcı kullanmak gerekirmiş ama hiç Bi doktor söylemedi hepsi bişey yapamıyoruz dedi koronayken ve hamilesiniz ilaç veremeyiz dediler bebegimi kaybettikten sonra ögreniyorum kan sulandırıcı içmem gerekirmiş doktorunuza Bi danışın isterseniz benim yaşadığım acıyı kimse yaşasın istemiyorum oyuzden sizin nezlinizde herkese duyurmak amacıyla yorum yazdım umarım hepiniz saglıcakla atlatırsınız bu illet hastalıkdan