annesinin_beybisi kızlar menopur iğne kullaniyroum 3. kutu bitti yarın kontrol var bakalım gelismis mi siz kaç kutu kullandınız
annesinin_beybisi Ayseee4238 bana neden iğne verdi acaba ben normalde her ay kendi kendine yumurtluyorum
Ayseee4238 annesinin_beybisi valla bilemedim ki ben onun öncesinde de mesela 3ay sadece klomen ve çatlatma oldum ayda bı sefer ama bu şekilde hiç vermedi bana
annesinin_beybisi Ayseee4238 peki sizin neden olmuyor sıkıntı ne bende pcos var belki ondan igne vermiştir
gizzzy35 annesinin_beybisi Boyutu bilmiyorum açıkçası. Ovitrelle vuruldu ertesi gün aşılamam oldu. Tuttu ilk aşılamam. Yani henüz keseyi görmedim. 4+5 şuan
annesinin_beybisi Ayseee4238 benim eşimde de var ameliyat oldu 3 sene önce ama yine de gebelik oluşmadı pcostan dolayı