Dilek5555 Kuzucum16 evet canım ınanırmısın hamıle olduğuma bıle sevınemedım yok dış gebelık olabılır neler neler söylerdiler progesteron testı yaptılar normal çıktı 19 dedı 10 un altında olsa dış gebelık dwrdım dedı sımdıde ultrasonda Rahım önce dış gebelık olabılır alttan bakıcam dedı
SibelYazcolu 5+4 de vajinal ultrasonda hem kese hem embriyo hem de kalp atışını gördük.bence vajinal ultrason ilk kontrol için gayet sağlıklı hem rahim ve yumurtalıklar hakkında daha doğru bilgiler verilmesini sağlıyor.
Kuzucum16 Dilek5555 inş bir şey olmaz güzel düşünelim güzel olsun cnm. Rabbim hayirli bir şekilde sağ salim.kucagimiza almayı.nasip eder inş. Seninde mi ilk gebeliğin
Rabiaaaa 4 haftalıkken doktora gittiğimde alttan baktı ve öyle gördü keseyi hiçbir sorun da oluşmadı alttan baktıktan sonra
Nursem Kişiden kişiye drdan druna değişiyor açıkcası. Benim de başıma geldi ve kesinlikle bekliyeceğim demiştim. Gerekte kalmadı aynı gün gittiğim başka dr resmimi bile vermişti miniğimin. Kesinlikle baktırma taraftarı değilim
Kuzucum16 Nursem bencede özellikle devlet hastaneleri önemsemiyor kolayina kaçıyor beklemek en hayırlı olanı bence ama bi kere özele gidecem çünkü arkadaşlarım özel hastaneye git daha anlamlı ve kesin bir sonuç alabilirsin dediler
Nursem Dilek5555 benimde ilk gebeliğim kendim sağlıkçıyım ve dediğim gibi önermiyorumda şahsen ilk haftalarda. Zaten minicik halleriyle tutunmaya çalışıyorlar biri elini sokup onu tespit etmeye çalışıyor. Ben öyle yaptırıp sonunda ah vah ediceğime beklemeyi tercih etmiştim. Doktordan doktora çok fark ediyo.içini rahat tut
Damla________ Bana ince veya kalın demedi sadece rahim duvarın oluşmuş demişti ilk baktığında o yüzden size şaşırıyorum ince dedi diyorsunuz
Minnosunannesi Kuzucum16 çok korkmak bizim işimiz 😊💪🏻 Benim bebeğim 7. Haftada göründü 5. Haftadan 7. Haftaya kadar depresyondaydım sonra kendime söz verdim bebeğimi gördüm ya daha hiçbişeye üzülmicem diye. Ama şimdide kalbimi durdu ikili test ne çıkacak vs. Delirmeceler 😂 Rabbim hepinizinkini korusun 🙏🏻
Pinaryyim Minnosunannesi hiç kusmam yok gögüslerimde acımıyo diye bugun doktora gttim güldü bana adam resmen evham yaptım bişey mi oldu diye şükür kalbi atıyor yerinde duruyomuş pazartesi ye kdar rahatım 🙈🙈🙈🙈 annelik böyle bişey sanırım sürekli diken üstündeyiz