Kubrayldrm ben yaşadım canım hatta hamile olduğumu bilmiyordum. Koronaydım korona ilaçlarını haplarını içtim. Hatta bir defa günde saydım tam 18 hap yutmuşum düşün. Sonra korona bitti iki gün sonra bir ay 3 günlük hamile olduğumu öğrendim. Çok korktum haplardan bişey olacak diye ama olmadı şükür şuan 35 haftalığım bebeğim çok sağlıklı heyecanla bekliyorum sende korkma hiç bişey olmaz.