6+5 hamileyim . Kızlar çok bulantım var . Çok özür dileyerek söylüyorum kabızlıkta başladı . Böyle vücudum ateş püskürüyor sanki . İçimde bi sıkıntı evden dışarı çıkasım gelmiyor. Elim kolum hiçbişeye kalkmıyor . Normalde böyle değildim anlamıyorum 😔😔 uzanıp saatlerce boş duvarı izliyorum gerçekten psikolojim çok bozuldu