EsraGlgr Kızlar yarın 6 haftalık oluyorum. Henüz yoğun bulantım veya başka belirtim yok. Sizde ne zaman başladı?
tgbsn_00 EsraGlgr bende hiç bir belirti olmadı normal regli olacağım gibi sadece göğüs hassasiyeti 3 ay sürdü resmen
Meryem2746 EsraGlgr bende sizin gibiydim midemi zorluyordum bulansın diye 🤭😂 ama 6 haftanın sonunda başladı bulantım kusmam halsizliğim 14 haftaya kadar cok zorladı beni koku hassasiyeti cok fazlaydı bence tadını cıkarın bol bol yiyin 😂
ebru05 valla bende hiç belirti yoktu ne kusma ne mide bulantısı hamileliğimin sonuna kadarda böyle devam etti sadece bazı sevdiğim şeylerden tiksindim
EsraGlgr Ay hadi İnşallah rahat geçer. Ama belirti olmayınca da acaba her şey yolunda gidiyor mu paniği oluyor:(
Papatyam02 Gebe oldugumu ogrenmeden sadece bulantı baslamıstı 5 haftalıkken oda 12 . Haftada tamamen kayboldu ☺️