Anneler genital bölgemde çok kaşıntım oluyor bazen dayanamıyorum yara oldu artık kaşımaktan galiba akıntımda oldu biraz korktum doktorum travazol vermişti ama o zaman hamile olduğumu bilmiyorum şimdi kullanabilir miyim kullanan var mı? Ya da başka öneresi olan?