Merhaba hanımlar şuan başakşehir devlet hastanesi nin önündeyim randevum vardı muane oldum 9 haftalık gebeyim doktor 2 li tarama testi yaptırabilirsin burada yok çam ve sakura dan yaptır dedi ama oradanda haftalardır randevu bulamıyorum bana bildirim geliyor giriyorum Bi bakıyorum gebelik bölümü değil rahim sarkması yada ameliyat sonrası veya lohusa bölümü felan niye böyle rahim sarkması için bile ayrı bölüm var her bölümiçin randevu açılıyor ama gebelik bölümüne bulamıyorum bana bir çare bulun lütfen hiç direk gidip kayıt açtıran varmı öyle bişey yapabilir miyim acaba? ( bide ikili tarama testi nasıl yapılıyor bilen anlatabilirmii)