Arkadaşlar merhaba nasılsınız nasıl gidiyor hayat?
En son doktorum değişmişti ve ilk kez gittiğim doktor sürekli kontrol eden doktordan farklı bir cinsiyet söyledi👀 Son gittiğim daha ileri hafta olduğu için daha doğru bir tahmindir diye düşünüyorum ama belli de olmaz bu işler🤭 cuma günü inşallah detaylı ultrason var🤰Cinsiyetten daha önemlisi, bebeğim sağlıklı mı organları düzenli çalışıyor mu bunları öğreneceğiz inşallah 🙏 🍀şimdiden heyecenlanmaya başladım normal mi bilmiyorum 🤷 bir şeyleri abartan biri değilimdir ama daha önce kayıp yaşamanın bıraktığı izler sanırım bunlar😢 Umarım her şey güzel olur bu kez🤲🏻🤲🏻 Allah hepimizin hakkında en hayırlısını nasip etsin inşallah🤗