Kızlar selam 4+4teyim şuan cuma doktora gittim 650 çıktı beta doktor keseyi göremedi haftaya cumartesi gel bakalım dedi bu hafta arasında kasıklarım fazlasıyla ağrımakta özellikle sol kasığım :( internetten baktım sol kasık iyi değil diyor cumartesi tekrar kontrolüm yapılcak ya kötü bişey çıkarsa çok korkuyorum :(