Kızlar merhaba ben 16 haftalık hamileyim .8. Haftada ikizlerden birinin kalbinin durduğunu öğrendim maalesef . Her şey güzel giderken 14. Hafta da kanama ile uyandım kahverengi şekilde geldi hiç kırmızı kana dönüşmedi . İkizlerden kalbi duranın kesesi küçülmeye devam ediyor ancak kanama alanı oluştu iki haftadır kahverengi lekelenme arada daha fazla oluyor devam ediyor . Doktorum sadece hafta da bir proluton iğne yaptırmamı istedi ama kesilmiyor iki haftadır moralim çok bozuk ister istemez korkuyorum. Benimde aynı durumu yaşamış yada 14 haftadan sonra kanaması olan arkadaşlar iğnenin yanı sıra progestan tarzı ilaçlar kullandınız mı ? Yani bu haftalar da hap olarak progestan içsem iğnenin yanı sıra zararı olur mu ? Doktorum sadece iğne diyor ama ben ek olarak ilaçla almak istiyorum çünkü artık psikolojim bozuldu daha ne kadar devam eder bu leke kanama bilemiyorum