Busrasahinnn Merhabalar biz bugün 7 haftalık olduk kalp atışını duydum öyle güzel duyguymuş ki rabbim herkese nasip etsin inşallah 🥰ilk gebeliğim 20 eylülde tekrar randevum var o zamana kaç haftalık oluyoruz acaba cinsiyet ne zaman öğrenilir
superrmomy Busrasahinnn 10 haftalık falan olacaksınız, 12 hafta ve sonrasında cinsiyet tahmininde bulunabilir doktorunuz. Hayırlı olsun sağlıcakla kavuşun yavrunuza 🙏🌸
Bebek9 10 haftalık falan oluyosun canım. Doktor tecrübeliyse belki tahminde bulunur ama en fazla 14 15 haftada ögrenirsin bebiş gösterirse