65sehro Dün akşam çok rahatsız oldum bu sabah hastane geldim 2 cm açıklık var ne zaman Doğum yaparım acaba
thepurple 65sehro sancılarına dikkat et 2 cm açılmayla 2 hafta geçirdim ben sonra hiç beklemediğim anda bebişim geldi
Merveyagizd Ben ilk hamileliğimde 2cm açıklıkla hstaneye gitmiştim hemen yatışım yapılmıştı 3 4 saat içinde de doğumum olmuştu sana yatış yapmadılar mı canm
Merveyagizd 65sehro sancılarını dnle sürekli eğer sıklaşırsa daha fazla beklemeden git çnkü ben 2 cm açıklıkla belden aşağımı sıcak suya tutmuştum hastanede hemen açılmam daha fazlaya çıkmıştı
gldn065807 65sehro 2cm le yatısim yapıldı gece 11 de ikindin dört buçukta doğum yaptım beni gondermemisti acilde ki doktor
gldn065807 65sehro hayır kendi sancım da yoktu gittiğimde sabaha karşı başladı sonradan verdiler suni sancıyı canım