sumeyraballl kese 1000den sonra gözükür neye dayanarak doktora saçmalamış diyorsunuz ? 1000 e kadar çıkmazsa kimyasal gebelik, 1000 sonrası kese görünmezse dış gebelik ihtimali göz önünde bulundurulur tüm uluslararası tıp bilgisine göre. Geç döllenme ihtimaline karşı da bir hafta daha beklenir. 3000 i de geçtiğinde gözükmezse, dış gebelik sayılır. Doktorlardan daha iyi biliyorsunuz maşAllah 😊