Deletedmom93284 evet 2 kat artış olmuyordu keseyi görünce beta takibini bırakmıştık üstünden 2,5 sene geçti değerleri hatırlamıyorum ama beta takibi yaparken doktor sağlıklı bir gebelik olmadığını net söylemişti sadece ne olduguna keseden sonra karar verildi. İnsan kendine kondurmıyor ama olunca da önüne geçemiyor.