Nursa1994 Arkadaşlar karnın aşağı inmesi hangi hafta da olur, aşağı inince daha rahatlarsın diyorlar doğru mu ? Aşağı inince ne zaman doğum oluyor ? 36+3 deyiz benim ki hala yukarda
umudunannesiii Nursa1994 37 de indi benim gobisimm 38 deyim anca ufak ufak sancilsrm basladi ama bebegm hala digum pozisyonu almadı hep yukarıda hssediyorm
tuubaokur 35+3 üm karnım aşağıda ve nst de kasılmalarım var ama ben hissetmiyorum açılma yok. 2 gündür gözetim için hastanedeyim yarın tekrar açılmaya bakılacak. Umarım biraz daha bekler :(