Kızlar merhaba, bir haftadır aşırı derecede diş ağrım var 11+3 hamileyim doktora gittiğimde antibiyotik yazmam gerekiyor müdahale edemem şuan dedi. Augmentin verdi doktoruna sor kullan bunu dedi. Doktoruma sordum kullanabilirsin dedi ancak ben yine de korkuyorum. Kullanan oldu mu aranızda veya antibiyotik hakkında bir şey duydunuz mu 😢😢😔 çok korkmaya başladım 2.'yi içtim sabah dişimden de duramıyorum haliyle ağrı kesici içemediğim için. (Parol içebilirsin dediler ancak ben içmiyorum ne olur ne olmaz sonuçta o da ağrı kesici) kızlar bir fikriniz var mı bu konuda?