Adjer12 Anisler 18+4 hamileyim fakat acayip depresiyondayim ve 5 yildir panik atakla ugrasiyorum Dogumdan cok korkuyorum bu 4 hamileligim fakat nasil doguracagimi bilemiyorum cok korkuyorum aranizda benim gibi olan varmi
Merveee34 Adjer12 ben 11.yaşımdan beri bu illetle uğraşıyorum .Bir müddet tedavi gördüm yarı da kestim bekarlıgımda . Dönem dönem kendimi kontrol ediyorum . Bi ara çok iyiysem bi ara çok kötüyüm . Bu hamileliğimin basından beri nerdeyse hiç atak geçirmedim galiba yavaş yavaş atlatıyorum 🤲🏻
Adjer12 Merveee34 Ben surekli geciriyorum ilyaclari hamile oldugum icin kestim ve nasil doguracagimi bilemiyorum 😖
Merveee34 Adjer12 Rabbim yardımcın olsun insAllah 🤲🏻 Bol bol kendini sakinleştirmeye çalış .Sürekli birşeyler ile uğraş dur . Bol bol da tevekkül 🤲🏻🌹