Aleynabayram Merhabalar Geçen hafta hastaneye gittiğimde kızımın kilosu 3.200 dü ve bugünde hastaneye gittim yine kilosu aynı 39 haftalığız neden böyle fikri olan var mı acaba? Benim bildiğim son aylarda daha hızlı kilo alınır
Ayla_Arsln54 Aleynabayram canım kilosu gayet iyi bence ve bazen bebekler son ayda fazla kilo almıyorlar
Sumeyye15_3 Aleynabayram canim kilosu cok cok iyi. Almasa daha mi iyi acaba 🤭🤭🤭. Valla benim 2 oglum kilolu dogdu aşırı zor kilolu bebek. Sizinki gayet standart bi kilo
ogrencianne35 Aleynabayram ultrasonda 250 gram eksik 250 gram fazla çıkar diyor doktorlar bana 3700 demişti 3600 doğdu mesela çok takılmayın kilosu da gayet iyi
Aleynabayram ogrencianne35 bisey olmasında önemli değil😊 benim takıldığım konu 1 hafta önceki ile şimdiki kilosunun aynı olmasi
ogrencianne35 Aleynabayram bende mesela 29.haftada devlette doppler cektirmistim orada 1400 ddiler ama kendi dr hayır 1900 demişti ve doktoruma göre doğdu zaten 100 gram eksikti