bebeklibirisi ben o degerleri normal sartlar altinda cok goremedim kuzum cunku yillardir tiroid hastasiyim. en son dozu cok artirmisti 1in altina dustugumde hamile kaldim iste. belki oyle denk geldi bilmiyorum ama benim teshisim hashimato ve omur boyu bu ilaci kullanmam gerekiyor.
sen icini rahatlatmak istiyosan bi dahiliyeye git kuzum. sinira yakin 4 de olsa. rabbim bi an once nasip eder insallah 🙏