Nesossssss AyseeeeeA biz eğer bebeğimiz kızsa Ayşenur Hüma koymak istiyoruz. Eşim Ayşe olsun istedi annemi çok sever onun adını koyalım dedi🥰 annem yanına Nur da koyun dedi🙈 ben de Hüma Sultanın ismini çok beğeniyordum☺️ Herkesin gönlü oldu elhamdulillah 🤲