Merhaba hanımlar. 17 ➕ 5 im. Sırt üstü yattığımda bebeğim çok hareket ediyo. İlk gebeliğinm maşallah diyelim baya hissediyorum. Sırt üstü uzandığımda bebeğim kıpır kıpır oluyo. Fakat tehlikeli diyorlar. Sabah uykumdan uyandım resmen ilk defa oldu böyle bir şey. Uyandığımda sırt üstü uzandım fark ettim Bayağ eliyle derimin altından geçiyordu neden sırt üstü uzandığımız da çok hareket ediyor. Özellikle uyurken böyle yattığımı fark ediyorum kötü bir şey olacak diye korkuyorum artık