Minik0222 Kızlar 16+3 haftalığız. Kasığıma dokunduğumda sepsert ve sızı şeklinde belimde ağrılar oluyor. Dün doktor randevumuz vardı. Bebek sağlıklıydı. Ama korkuyorum ilk gebeliğim. Benim gibi sıkıntı yaşayan hamile arkadaşlar oldumu.
Aslhn12 Minik0222 rahim bebeğe yer açmak için ve büyüme esnasında kasılır kendini şişirir sertleştirir bunlar normal özellikle sabahları kalkınca oluyor. Benim de o haftalarda öyleydi. Gebelikte bel ağrıları normal . Çooook şiddetli durulamayacak dayanamayacak gününüzü etkileyecek şekilde olan ağırlar normal değil
Minik0222 Aslhn12 çok teşekkür ederim içime su serpildi. Allah razı olsun. Korkuyorum bebeğime bişey oldu diye. Hep kasığıma elime koyup onu hissetmek istiyorum 🙏🏻