Herkese merhaba, benim ilk haftalarda hiç bulantım olmadı. 14. Haftamdayım geçen haftadan bu yana bulantım var, normal mi acaba bir sorun mu var diye endişeleniyorum. Yemekten midem bulanmıyor ancak öksürürsem veya ilaç içersem falan midem bulanıyor. :( Bu haftalarda bulantısı başlayan benim gibi olanlar var mı?