Minik kızımla bizim de bir hikayemiz var artık 🥰 16 Ağustos pazartesi günü tansiyonumun bir yükselip bir düşmesiyle başladı her şey 3 gün boyunca evde kontrol altında devam ettirdik ancak önüne geçemedik 19 Ağustos hastaneye yatışımızı verdi doktorumuz o gün boyunca sürekli nst tansiyon derken 20 ağustosu gördük ancak tansiyon bir türlü düzene girmiyor girmedikçe ben yataktan kalkamaz hale geldim akşam 7 buçukta doktorumuz geldi tekrar son kez duruma baktı ve dedi ki artık seni bu sekılde eve gönderemem alalım bebeği dedi (bizde dünden razıyız eşimle zaten alsın diye dua ediyoruz 😍) ameliyathaneyi aradılar saat akşam 9 için uygun dendi tabi ben artık yerimde duramıyorum korku heyecan birden mide bulantısı başladı elim ayağım dolaştı birbirine neyse duş aldım hazırlandım saat 9 da ameliyathane ye indirdiler o sedye ye yattım ama bir ben bir Allah biliyor her şey karmakarışık oldu kafam da ağlasam mı gülsem mi bilemedim bomboştu her şey anestezi doktoru geldi belden iğnemi yapacak bir türlü olmuyor tam 4 kere denedi omuriliğim düz olduğu için biraz uğraştırdı artık bıraktım kendimi bir ağlama tuttu beni acısı ayrı stresi ayrı neyse ki 4.cü deneme de yaptı iğneyi ve uyuşma başladı doktorum geldi ve sezaryen başladı ben nefes alıp vermekte zorlandım midem bulandı istifra ediyorum bi taraftan ölüyorum sandım tansiyon düştü o ara yine durdular biraz beklediler istifra edince rahatladım sonra devam ettiler sanırım 2 dk içinde kızım dünyaya gözlerini açtı 🥰 sardılar yanıma getirdiler ( ben hamileliğim boyunca kızımın yüzünü bir kere görebildim hep eliyle kapatmıştı yüzünü) ahh o kokusu allahım yok böyle bir şey kendimden geçtim öpmeye koklamaya doyamadım o ağlıyor ben ağlıyorum doktorum gözün aydı kendi güzelliğin den haberi varmış bize ondan yüzünü göstermemiş bu kız dedi 😍 neyse ki kurtuldum zorlu bir sezaryen oldu benim için ama kızımı kucağıma alınca her şeyi unuttum ben gelene kadar babasına emanet etmişler kızımı allahım gözlerinin içi parlıyor aşk yaşıyordu kızıyla ne güzel bir tabloydu 5 sene sonra kavuşmuştuk zorlu yollardan geçip sabrın sonucunu almıştık şükürler olsun ki 36+5 te gelen DURU LİNA 3060 gr 48 cm boyuyla hayatımıza renk kattı şükürler olsun ki nasip eden rabbime 12 günlük olduk bile 🤲🏻 Dilerim ki isteyen herkese en hayırlı zamanda nasip etsin rabbim kimseye aratmasın hasretini çektirmesin 🤲🏻 Bizim de hikayemiz böyle teyzeleri darısı sizlerin başına biz artık mezunuz sıra sizler de rabbim hayırlı zaman da vaktin de saatin de kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🥰 doğum yapan annelere de bol bol sütünüz olsun inşallah güle güle aşkla sevgiyle sağlıkla bütün bebişlerinizi 🥰 çokça sevgiler sizlere 🌸